همایش بزرگ فجر آفرینان ورزش منطقه تبادکان

مشهد(پانا): همایش فجرآفرینان ورزش آموزش و پرورش تبادکان برای دومین سال متوالی جهت تجلیل از تیم های اول تا سوم مسابقات ورزش منطقه با حضور 1100 دانش آموز و جمعی از مسئولین استانی در سالن ورزشی فیاض بخش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ فجر آفرینان ورزش منطقه تبادکان

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ، به همت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تبادکان و با حضور حیدر خوش نیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری مشهد، فیضی عضو شورای شهر مشهد و علیزاده رییس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همایش فجرآفرینان ورزش آموزش و پرورش منطقه تبادکان به منظور تجلیل از دانش آموزان ورزشکار منطقه تبادکان برگزار شد.

حیدر خوش نیت در این همایش گفت: تمام تلاش مدیران استانی در این است تا بتوانیم به مناطق پیرامونی شهر مشهد توجه ویژه ای داشته باشیم و به خصوص دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه تبادکان که از استعداد های خوبی برخوردارهستند.

وی همچنین تلاش مدیران آموزش و پرورش منطقه تبادکان را در امر آموزش و سازماندهی تیم های ورزشی را قابل تقدیر دانست و ازهمه دانش آموزان خواست تا با سعی و تلاش خود در عرصه علم و ورزش بتوانند باعث افتخار شهر و استان خود باشند.

علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این همایش ضمن تاکید بر امر ورزش در مدارس و تاثیر آن بر سلامتی روحی و روانی دانش آموزان گفت: ورزش برای قهرمانی یک ارزش است اما برای برای سلامتی انسان یک واجب است و باید توجه ویژه ای در این خصوص داشت.

وی افزود:آموزش و پرورش منطقه تبادکان علی رغم کمبود های موجود، توانسته در مسابقات ورزشی منطقه ای فعالیت های خوب و در سطح استان افتخارات زیادی را کسب نماید و این نشان از حضور ظرفیت های خوب دانش آموزی در حاشیه شهر است که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: به لطف و تلاش مدیران و همکاران تربیت بدنی منطقه تبادکان امروز شاهد برگزاری این همایش با شکوه هستیم و امیدورایم این دست برنامه ها موجبات حضور فعال دانش آموزان را در تمامی عرصه های ورزشی و اجتماعی فراهم آورد.

گفتنی است در این مراسم از لباس ورزشی دانش آموزان منطقه تبادکان در مسابقات استانی رونمایی و توسط مسئولین از 1100 دانش آموز که در مسابقات ورزشی منطقه ، موفق به کسب مقام اول تا سوم شده بودند تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار