برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار اسلامشهر

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ، از همراهی و اقدامات صورت گرفته کلیه ادارات و دستگاههای اجرائی بویژه آموزش و پرورش ، دانش آموزان و فرهنگیان و مردم همیشه در صحنه شهرستان اسلامشهر که حضوری چشمگیر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن داشتند تقدیر و تشکر کرد .

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال گفت: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است. وی ادامه داد: به همه دستگاههای دولتی و آموزشی شهرستان نیز دستورالعمل هایی ابلاغ شده است که با نصب دوربین و آموزش تمهیدات لازم را انجام دهند تا خدای ناکرده شاهد حوادث ناگوار در سطح شهرستان نباشیم .

حقیقی راهیان نور را یکی از اقدامات بسیار خوب آموزش و پرورش دانست و افزود: یکی از اقدامات خوب فرهنگی در سطح شهرستان اسلامشهر، راهیان نور است که باید این موضوع با قوت بیشتری در مدارس پیگیری شود .

نماینده عالی دولت درشهرستان در خصوص تغییر کاربری مراکز آموزشی نیز گفت: تمامی مراکز آموزشی خصوصی که از لحاظ موقعیت میتوانند تغییر کاربری داشته باشند با مراجعه به شهرداری و شورای اسلامی شهر این امر را انجام دهند. وی ادامه داد برخی از این مراکز در محله های قرار دارند که شرایط تغییر کاربری در آنها وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه تاکیدات لازم صورت گرفته تا ادارات خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و... به هیچ عنوان نسبت به قطع خدمات مدارس اقدام نکنند تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و نیز استفاده از وسائل گاز سوز استاندار نیز باید مورد توجه مدیران مدارس و واحدهای آموزشی قرار داشته باشد .

حقیقی از تشکیل ستاد سفر شهرستان خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا ،شهرداران و دهیاران آمادگی لازم را جهت استقبال از بهار داشته باشند وی افزود: هر ساله آموزش و پرورش شهرستان اقدامات خوبی در جهت اسکان مسافران نوروزی انجام میدهد که امیداوریم امسال نیز هر چه سریعتر نسبت به برپایی این مراکز اقدام نماید .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار