معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:‌ اجتماعی نشدن مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش است

مشهد (پانا): معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی اجتماعی نشدن نظام تعلیم و تربیت را مهمترین مشکل موجود در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۸۰۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:‌ اجتماعی نشدن مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش است

سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی (چهارشنبه 2بهمن) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: اجتماعی شدن نظام تعلیم و تربیت موجب می‌شود تا این نظام با حضور مردم و برای مردم ادامه یابد.
وی بیان کرد: نظام سلامت و امنیت در کشور هم اکنون اجتماعی شده و همین امر موجب می‌شود تا شاهد بهبود مدیریت در این بخش‌ها باشیم.
این مسئول تاکید کرد: رکن اصلی اجتماعی کردن نظام تعلیم و تربیت کاهش فاصله جامعه با این نظام است.
وی ادامه داد: به دلیل همین اهمیت اجتماعی کردن تعلیم و تربیت، ایجاد و طراحی نظام مهندسی اطلاع‌رسانی و فرهنگی‌سازی اجتماعی شدن آموزش و پرورش را باید در دستور کار قرار داد.
حسینی گفت: نهاد ایجاد تحول کیفی در جامعه آموزش و پرورش است و به همین دلیل باید مدیریت آموزشگاهی در مدارس اصلاح شود.
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: شکی نیست که نظام آموزش و پرورش باید متحول شود بنابراین سند تحول بنیادین برمبنای تحول در این نظام تهیه و آماده‌سازی شده است.
وی بیان کرد: تحول در جامعه بر مبنای تحول در نظام آموزش و پرورش، مدرسه و معلم محقق می شود.
حسینی گفت: باید آموزش و پرورش به دغدغه اصلی دستگاه ها و نهادها تبدیل شود.
در پایان این مراسم از زحمات علیرضا کاظمی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که اکنون به سمت معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش منصوب شده است قدردانی و قاسمعلی خدابنده به عنوان مدیر کل جدید اداره کل آموزش و پرورش این استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار