تشییع پیکر ۵ شهید گمنام درآموزشگاه های استان اصفهان

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ؛پیکر پاک ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در آموزشگاههای ناحیه 4 اصفهان تشییع شد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تشییع پیکر ۵ شهید گمنام درآموزشگاه های  استان اصفهان

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 4 شهر اصفهان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ؛ پیکر پاک ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در آموزشگاههای صارمیه ۲ ، شالباف ؛ فرد قاسمی ؛ امیدیان ،هاتف؛ نیلی پور؛ سروش؛ سلامت؛ شاهد عترت؛ جامه طحاف؛ بانو امین ؛ بهار آزادی ؛ علمازاده؛ نرگس ؛ رضا واثقی و امام محمد باقر (ع) تشییع شد.

در مراسم دبیرستان صارمیه ۲ که همراه با مداحی در رثای فاطمه زهرا (س)همراه بود کمال مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ ،مطهری معاون پرورشی و تربیت بدنی و امینی کارشناس مسئول حراست حضور داشتند.همچنین،کمال در جمع هنرجویان هنرستان پدر و در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در این آموزشگاه ، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و با اشاره به ویژگیهای آن حضرت گفت : در احادیث هست که پیامبر اکرم فرمودند: فاطمه عمل خودت را معیار قرار بده و از هنرجویان عزیز می خواهم که مراقب عمل خود باشند.

وی همچنین با اشاره به پیکر شهید گمنام در آموزشگاه افزود: اکثر شهدا از لحاظ سن و سال با شما اختلاف نداشتند. نکته یی که باید از شهدا بیاموزیم خودباوری ست .مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ به نکاتی از زندگی شهدا اشاره کرد و گفت :اولین ویژگی همه شهدا ایثارجانشان است که باید مراقب باشیم ایثارگری در جامعه کم رنگ نشود . وی به اخلاق مداری شهدا ، صداقت ،معرفت ،شور حسینی همراه با شعور حسینی ،اتحاد ؛مراقبت بیت المال در شخصیت شهدا اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار