امام جمعه در مراسم اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان فیروزکوه:

حضرت زهرا(س)کشته شد تا ما بصیرت پیدا کنیم

فیروزکوه(پانا) - مراسم اجتماع فاطمیون شهرستان فیروزکوه با حضور امام جمعه،فرماندار،رئیس شورای شهر و دیگر مسئولین و مدیران و ملت شریف شهرستان در میدان معلم منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حضرت زهرا(س)کشته شد تا ما بصیرت پیدا کنیم

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،حجت الاسلام و المسلمین امیری ارجمند،امام جمعه بر ساحت مقدس امام زمان(عج)،عزادار واقعی حضرن زهرا مرضیه(س) و خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حاضرین در مراسم درودی فرستاد و در ادامه خاطر نشان کرد:عزای حضرت زهرا مرضیه(س) به بعضی از افراد اختصاص ندارد بلکه همگان در مصیبتی که برای مادر سادات حضرت امام زمان(عج) اتفاق اقتاد به خیابان ها می آمدند و عزاداری می کردند .

وی تصریح کرد:ما میدانیم که نه حضرت زهرا(س) و نیازمند عزاداری ما هستند و نه امام زمان(عج) منتظر عزاداری ما برای مادر بزرگوارشان هستند بلکه این ایشتگاه های صلواتی،نصب پارچه های مشکی،گریه ها و...برای خودمان است آن بزرگواران به شرکت شیعیان در میدان های عزاداری مینگرند و حضور مردم در این مراسم ها های عزاداری مایه خوشحالی و رضایتمندی آنان میشود.

امیری اذعان داشت:چه چیزی حضرت زهرا(س) را تا پشت در منزلشان کشید و چه چیزی باعث شد تا آن حضرت میان در و دیوار بماند و علت آتش زدن خانه حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) چه بود؟.ما باید علت یابی بکنیم و منشا کار را بیابیم که چه کسانی باعث شدند و هر کسی که باعث شده است را باید توجیه کنیم تا بصیرت پیدا کند و هر ضربه ای که میخوریم از بی بصیرتی خودمان است.حضرت زهرا(س) کشته شد تا ما بصیرت پیدا کنیم و امام حسین(ع)در صحرای کربلا شهید شد تا ما عالم شویم و از جهل بیرون بیاییم.

امام جمعه شهرستان افزود:گر چه حضرت زهرا(س) پیغمبر نبود و امام نبود اما شخصیتی بود که پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)به مدت 95 روز جناب عزرائیل مکرر با اذن آن حضرت در محضر ایشان وارد میشدند و مطالب بشریت را برای حضرت زهرا(س) بیان میکرد و حضرت زهرا هم آن مطالب را به امام علی(ع) ابلاغ میکرد و امیرالمومنین(ع)آنان را مکتوب میکرد و این مطالب که دراین 95 روز میان حضرت زهرا(س) و عزرائیل بود به صحیفه فاطمیه تبدیل شد.حضرت زهرا(س)محدثه بود زیرا جبرئیل با ایشان گفتگو میکرد.

در ادامه وی اظهار داشت : همه ما مخاطبان فرمایشات خداوند و امیرالمومنین(ع) و زهرا مرضیه(س) هستیم زیرا احکام الهی و کلام خداوند و سخنان معصومین(ص) مختص یک زمان نیست بلکه برای همه اعصار و نسل ها است.ما نیز اگر بخواهیم دوباره آن حضرت را پشت در نگذاریم باید به فرامین الهی گوش دهیم و بصیرت پیدا کنیم و اماممان و نائب ایشان را تنها نگذاریم که اگر تنها گذاشتیم دوباره جریان آتش سوزی خانه حضزت زهرا(س) رخ میدهد.

در ادامه مراسم حسین حیدری،مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راستای شهادت مادر سالار شهیدان حضرت فاطمه زهرا(س) مدیحه سرایی کرد.

خبرنگار:/فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار