معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد: 365 تیم دانش آموزی بجنورد در جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند

بجنورد(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش‌و پرورش شهرستان بجنورد از شرکت 365 تیم دانش آموزی بجنورد در مرحله شهرستانی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش شهرستان بجنورد: 365 تیم دانش آموزی بجنورد در جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، بهروز فرجامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در عناوین و محورهای فعّالیّت های آزمایشگاهی با 75 تیم، زبان و ادبیات فارسی135 تیم، پژوهش 46 تیم، دست سازه ها 65 تیم، زبان انگلیسی 44 تیم و بازارچه های دانش آموزی ویژه دانش آموزان متوسطه اول در شهرستان بجنورد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 25 بهمن آغاز شده است و تا نیمه دوم اسفند ادامه دارد، سطوح این جشنواره را پنج سطح مدرسه، منطقه ای، استان و کشور عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در خصوص این جشنواره افزود: دانش اموزان در سطح مدرسه با سرپرستی و راهنمایی معلمان در زمینه‌ی محورهای ارائه شده اقدام به فعّالیّت های مطالعاتی، تحقیقاتی، پژوهشی می نمایند؛ سپس آثار ارائه شده مورد ارزیابی، قضاوت و داوری قرار و تیم های برتر به مراحل بعدی معرفی می شوند.

فرجامی ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه ی کشف و حلّ خلاقانه ی مسائل و فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار