مهار کاروان قاچاق در مرزهای ارومیه

فرمانده هنگ مرزی ارومیه از مهار کاروان قاچاق انواع کالا در مرز‌های ارومیه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مهار کاروان قاچاق در مرزهای ارومیه

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سرهنگ علی علیپور فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت : در راستای برخورد با پدیده شوم قاچاق ، ماموران مرزبانی با کاوش اطلاعاتی و گشت و کمین های شبانه روزی توانستند طی عملیاتی ، کاروان قاچاق را که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند شناسایی و طرح دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود : ماموران مرزبانی پس از شناسایی محل ورود کاروان قاچاق در مناطق مرزی موفق شدند با طرح ریزی برنامه عملیاتی دریک اقدامی غافلگیرانه تعداد 10راس دواب را در محل مورد نظر مهار و از بار دواب ها مقدار 195کیلوگرم بذر چغندر قند ، 78 لیتر سموم کشاورزی و 40کیلوگرم توتون کشف نمایند .

فرمانده هنگ مرزی ارومیه در ادامه به دیگر کشفیات مرزبانان در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت : تعداد 61 هزار و 510 عدد قرص داروی پزشکی ، یک هزار و 610 قلم لوازم آرایشی ، 270 عدد اسپری پزشکی ، 103عدد آمپول پزشکی و 32 جفت کفش قاچاق این کشفیات را شامل می شود که در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم نیز دستگیر شد که با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی گردید .

سرهنگ علیپور در پایان یادآور شد : کارشناسان مجموع ارزش ریالی اقلام قاچاق مکشوفه را 2 میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار