معاونت تربیت بدنی و سلامت اعلام کرد:

اختتامیه و تهیه گزارش دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری پانا: معاونت پرورشی تربیت بدنی و سلامت بدنی از اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در سال 92 خبر داد.

کد مطلب: ۷۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، در چارچوب اجرای تفاهمنامه همكاری مشترك با ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال تحصیلی 92-1391، با عنایت به در پیش بودن پایان سال تحصیلی جاری، و به منظور اجرای مطلوب تعهدات وزارت آموزش و پرورش، نكات زیر مورد توجه و اقدام قرار گرفته و گزارش آن به معاونت تربیت بدنی و سلامت ارسال گردد.


با عنایت به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در روز یكشنبه 22 اردیبهشت 92 حداكثر تا تاریخ یكشنبه 15 اردیبهشت ضروری است، یك نفر از كارشناسان فعال پیشگیری از مدارس آن استان، جهت تقدیر در مراسم اختتامیه، به این معاونت معرفی گردد.

بر اساس این گزارش ، به منظور معرفی خدمات وزارت آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی، شایسته است كه آثار و محصولات فرهنگی و مستندات اداره كل، جهت استفاده در نمایشگاه بخش جنبی مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم، حداكثر تا روز دوشنبه 16 اردیبهشت 92 به دبیرخانه جشنواره، مستقر در اداره كل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، ارائه گردد.

شایان ذکر است ؛ گزارش عملكرد اداره كل در اجرای بندهای تفاهمنامه، تا قبل از پایان اردیبهشت ماه جاری در قالب نمونه برگ های ارائه شده و همراه با مستندات به این معاونت ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار