من هم مثل همه مردم به دایی رای می دهم/فوتبال هم بلد نباشم سواد دارم

خبرگزاری پانا: محمد رویانیان می گوید دوست دارد این قدر در این تیم بماند که رویای پرسپولیس جهانی اش را عملی کند.

کد مطلب: ۷۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس، از جشن تجلیل از پیشکسوتان تیم سخن گفت:« واقعا شب قشنگی شد.

خوشحالم که توانستیم این سرمایه های تیم را دور هم جمع کنیم و در کنارشان باشیم. پرسپولیس با این سرمایه هایش زنده است. پیشکسوتان و طرفداران ، آنها هستند که به این تیم هویت می دهند و تیم را نمی توان از این دو قشر جدا کرد.

ما باید مراسمی از این دست را ادامه بدهیم. فکر می کنم خدا توفیق بزرگی به ما داده که بتوانیم گوشه ای از زحمات این بزرگان را جبران کنیم.

بیمه ، کارت طلایی و بلیت جایگاه کوچکترین کارهایی که می شد برای این بزرگان انجام داد. البته تعدادی از این بزرگواران هم فعلا مبلغ ناچیزی را به عنوان حقوق بازنشستگی از تیم دریافت می کنند که امیدواریم بتوانیم بزودی این رقم را افزایش بدهیم. یکی از کارهای بزرگ ما تاسیس شرکت کهن پرسپولیس برای پیشکسوتان است تا بتوانیم بخشی از مسئولیت های تیم مثل آکادمی و تیم های پایه را در اختیار این شرکت بگذاریم.

آنها باید سهامدار تیم باشند و به مرور مسئولیت اجرایی باشگاه را در اختیار بگیرند. این مراسم باید از این پس هر سال برگزار شود و سال بعد حتما این مراسم را برای پیشکسوتان دهه 50 تیم می گیریم. »

او سپس درباره اس ام اس هایی که برای برنامه 90 فرستاده می گوید:« البته بیشتر درباره نتایج بازی های ملی یا نظرسنجی هایی که گذاشته شرکت کرده ام. قبل از اینکه وارد فوتبال بشوم این کار را نمی کردم اما از وقتی آمدم به فوتبال برای این برنامه پیامک می زنم. »
او درباره نظرسنجی اخرین 90 درباره بهترین بازیکن 2 دهه اخیر هم گفت:«ببینید من برای این برنامه پیامک نزدم اما اگر قرار بود پیامک بزنم حتما نظر من هم نظر مردم بود یعنی به احتمال فراوان به آقای دایی رای می دادم. ایشان به این برنامه تجلیل هم دعوت شده بود اما احتمالا مشکلی داشتند که به این برنامه نیامدند.»

او درباره آشتی با فتح الله زاده هم گفت:« فتح الله زاده و من همیشه دوست هستیم ولی به هر حال او باید یادش باشد که در ده دقیقه از تیم ده نفره ما 3 تا گل خورده ( می خندد)»

سئوال آخر از مدیر پرسپولیس این است که درباره اش گفتند از 3 بازی آخر تیمش 12 امتیاز می گیرد ، سردار لبخندی می زند و می گوید:« بابا اصلا فکر کنید من فوتبال هم بلد نیستم ، ولی درس که خواندم سواد که دارم و می دانم 3 تا بازی و هر بازی 3 امتیازش نمی شود 12 امتیاز.»

منبع: خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار