مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد:

برگزاری نخستین المپیاد دانش‌آموزی˝علوم زمین˝در 14اردیبهشت

خبرگزاری پانا: نخستین آزمون یک مرحله ای و آزمایشی المپیاد دانش آموزی علوم زمین در 6 استان منتخب کشور، روز شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، براساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، برای نخستین بار آزمون المپیاد علوم زمین به صورت آزمایشی در 6 استان منتخب (تهران، اصفهان، فارس، لرستان، خراسان رضوی، مازندران) در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این آزمون در روز شنبه 14 اردیبهشت ماه و فقط در یک مرحله بصورت چندگزینه ای برگزار خواهد شد و به دلیل آزمایشی بودن آن هیچ گونه امتیازی به شرکت کنندگان تعلق نمی گیرد و صرفاً به نفرات اول تا هشتم تقدیرنامه و جوایزی اهدا خواهد شد.

براساس این گزارش، در سالهای اخیر به منظور شناسایی و تشویق استعدادهای برتر در رشته علوم زمین، المپیاد جهانی برگزار می شود، بنابراین با توجه به جایگاه رفیع كشورمان در پیشبرد علوم در منطقه و پیشتازی دانش آموزانمان در المپیادهای علمی جهانی، پیوستن به المپیاد جهانی علوم زمین بیش از پیش ضروری است و این آزمون آزمایشی نیز در همین راستا برگزار می شود.

دانش آموزان علاقه مند جهت اطلاع از شرایط شركت و نحوه ثبت نام در این المپیاد می توانند به مسئول ثبت نام در واحد آموزشی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار