نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی:

واقعه صحرای طبس، اثبات قدرت فائقه الهی و سستی كید دشمنان خداست

خبرگزاری پانا : نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای گفت : واقعه صحرای طبس، اثبات قدرت فائقه الهی و سستی كید دشمنان خداست .

کد مطلب: ۷۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی عبدالله زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 5 اردیبهشت ماه بیانه ای به شرح زیر صادر کرد :

پنجم اردیبهشت ماه و واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر نیروهای انقلابی ایران، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رسانید و در جریان واقعه طبس، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان تر، و الهی بودن انقلاب با رستاخیز شن ها به امر خدای متعال برای جهانیان روشن شد.


در حقیقت، خداوند متعال با طوفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان غاصب برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت و شکست آمریکا در صحرای طبس، توانست بار دیگر نظریه پیروزی فن آوری بر ایمان را مردود و اعتبار جهانی انقلاب اسلامی را تثبیت نماید.


واقعه صحرای طبس از آن جهت مورد اهمیت است که نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران مورد عنایات باری تعالی بوده و حتی عواملی حقیر و ناچیز مانند ریگ و گرد و غبار بیابان هم می تواند ، ماشین جنگی دشمن را در هم بکوبد و منهدم سازد.


به هر حال آنچه در طبس واقع شد، بدون شك مصداقی دیگر از سوره ی مباركه فیل بود و پنجم اردیبهشت 1359 عام الفیل دیگر و كارتر مظهر استكبار جهانی ابرهه ای دیگر بود و مرحمت خداوندی مثل همه ی زمان های تاریخ بر مؤمنان رخ نمود.


آنچه گذشت نه تنها یك واقعه ی ساده و زودگذر و فراموش شدنی نبود، بلكه تمثیل و ذكری است همیشگی و ماندنی برای كسانی كه با چشم دل خویش جز آنچه هست می بینند و تذكر دیگری است بر اثبات قدرت فائقه و تامه ی الهی و بر وهن و سستی كید و مكر دشمنان خدا که بدانند: همواره دست توانمند الهی پشتوانه نظام با برکت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


امسال در حالی سالگرد امداد الهی 5 اردیبهشت را گرامی می داریم که به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) خود را برای خلق حماسه ای سیاسی در انتخابات خردادماه 92و حماسه ای اقتصادی در گذر از تحریم های دشمن آماده کرده ایم، تا ثابت کنیم مردم ما پای ارزشهای نظام و حفظ انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه، دانش آموخته مکتب اسلام و فرزندان عاشورا و رمضان هستند./انشالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار