آموزش و پرورش منطقه تبادکان

افتتاحیه نمازخانه دبستان مهرمادر

خبرگزاری پانا: مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان از افتتاح نماز خانه دبستان مهر مادر با هزینه ای بالغ بر سیصد میلیون ریال توسط خیر مقدس خبر داد و خطاب به خیرین گفت: شما با این کار زیبا در شروع سال جدید به شعار رهبری یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جامه ی عمل پوشاندید.

کد مطلب: ۷۴۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصدقی افزود: مطمئن باشید هر رکعت نمازی که دانش آموز یا معلمی در این نماز خانه می خواند و صلواتی که می فرستد ثوابی برای شما خیرین خواهد بود.

محمد ظفری مسئول امور مشارکت های مردمی منطقه در حاشیه این مراسم بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه بین خیّر و آموزش و پرورش قرار شد این نماز خانه در دو طبقه ساخته شود که فعلا طبقه اول با هزینه ای معادل سیصد میلیون ریال توسط خیّر به بهره برداری رسیده است و درآینده نیز با فراهم شدن شرایط و امکانات طبقه دوم احداث خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: فرش های این نمازخانه به ابعاد یکصد متر مربع توسط همکاران فرهنگی خانم ها حقیقی و برادر کشفی تامین شده است.

گفتنی است: در مراسم افتتاح این نمازخانه که با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان و حوزه معاونت های پرورشی و آموزش ابتدایی ، مشارکت های مردمی و روابط عمومی و جمعی از اولیای دانش آموزان و همکاران آن آموزشگاه برگزار شد از خیرین مقدس تجلیل به عمل آمد.

از نکات جالب این افتتاحیه این بود که نمازخانه به دستان مادر سالخورده ی خیرین افتتاح و به نام پدرشان احمد مقدس نام گذاری شد.

در خاتمه این مراسم پس از اذان ظهر اولین نماز جماعت در این نماز خانه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار