رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت:

بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و نارسایی کلیوی از جمله پیامدهای بیماری فشار خون است

خبرگزاری پانا: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت اظهار داشت: باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای شاخصه های سلامت در جامعه صورت بگیرد.

کد مطلب: ۷۱۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با همت و تلاش واحد مبارزه با بیماریها و آموزش بهداشت پایگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان پاکدشت با حضور علی اصغر خراسانی شهردار پاکدشت، دکتر حمیدرضا فتحی ناز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، دکتر محمد بکرانی مسئول واحد بیماریها در شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و جمع کثیری از کارکنان شهرداری پاکدشت، آئین هفته سلامت در این شهرستان برگزار شد .

دکتر حمیدرضا فتحی ناز در این مراسم گفت: بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و نارسایی کلیوی از جمله پیامدهای بیماری فشار خون است.
وی افزود: استرس، کم تحرکی و روی آوردن به غذاهای آماده و فست فود زاییده زندگی ماشینی امروزی است، تغییر سبک زندگی تا حدودی می تواند از بیماریهای غیرواگیردار مانند فشارخون و دیابت جلوگیری کند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت تصریح کرد: گنجاندن ورزش در فعالیتهای روزمره اهمیت زیادی دارد و 35 تا 50 دقیقه پیاده روی در روز می تواند در سلامتی جسم و روح تأثیرات مثبتی بگذارد.
وی ادامه داد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای ارتقای شاخصه های سلامت در جامعه باید صورت بگیرد و توجه به اصلاح روشهای زندگی برای تأمین سلامتی مردم به ویژه تأکید بر موضوع فشار خون، از اهداف فعالیت های شبکه بهداشت و درمان پاکدشت درهفته سلامت است .
لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم فشارخون و تست دیابت تعداد 150 نفر از پرسنل شهرداری پاکدشت گرفته شد که افراد در معرض خطر به پزشک ارجاع داده شدند و همچنین تعدادی بروشور و تراکت نیز در بین کارکنان شهرداری پاکدشت توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار