امینی در گفتگو با پانا:

موضوع حجاب بانوان در کنگره رقابت‌های جهانی کاراته مطرح می‌شود

خبرگزاری پانا: نائب رئیس امور بانوان فدراسیون کاراته گفت:موضوع حجاب بانوان کاراته‌کا در کنگره رقابت‌های جهانی پاریس مطرح می‌شود.

کد مطلب: ۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

اشرف امینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر اردوهای تیم ملی کاراته بانوان تشکیل می‌شود؟ اظهار داشت: هنوز در خصوص تشکیل اردوهای تیم ملی بانوان، نتیجه گیری قطعی نکرده‌ایم اما قطعا این اردوها تشکیل خواهد شد.

وی در خصوص شرایط لیگ کارته بانوان، ادامه داد: لیگ بانوان آغاز شده است. حسنی که لیگ امسال دارد این است که خیلی از هیات‌های استانی، تیم داده‌اند. ضمن اینکه جوانان و آینده سازان به صورت رایگان در لیگ شرکت کردند. لیگ سال گذشته با 4 تیم برگزار شد، اما امسال این تعداد به 7 تیم افزایش یافته است.

نائب رئیس فدراسیون کاراته در امور بانوان با بیان اینکه قرار شد که فعلا در رقابت‌ها جهانی شرکت نکنیم، تصریح کرد: در حاشیه رقابت‌های جهانی پاریس، کنگره جهانی هم برگزار می‌شود و موضع ما در آنجا مطرح خواهد شد. در حال حاضر فدراسیون جهانی نامه ای مبنی بر ارسال نمونه‌ حجاب را از ما خواسته است. قرار است در کنگره جهانی این موضوع مطرح شود و در صورت موافقت در این رقابت‌های جهانی دوره‌های بعدی شرکت کنیم.

وی گفت: خدا را شکر مجوز حضور در رقابت‌های کاراته وان را داریم اما موضوع حجاب اسلامی بانوان هم قرار است در مسابقات جهانی مطرح شود. اگر با این امر موافقت شود، خیلی خوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار