برگزاری مراسم کلنگ زنی آموزشگاه روستای خورین در شهرستان ورامین

ورامین (پانا)-مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت :اندیشه ،بینش و افکاربا نفوذ امام خمینی (ره ) در قلب ملت بزرگ ایران جای گرفت وموجب تغییر بینش مردم ایران شد.

کد مطلب: ۷۱۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در حاشیه مراسم کلنگ زنی آموزشگاه چند منظوره روستای خورین که با حضور احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد،با تشکر از دست اندر کاران امر خیر به ویژه مدرسه سازی هدف از این کار خیر و خدا پسندانه را توسعه مکان های آموزشی برای رشد جوانان و آینده سازان کشور دانست .

وی در ادامه افزود : خیرین نور امید و تلاش را در دل آینده سازان کشور که دانش آموزان هستند روشن می کنند و با این کار خداپسندانه جایگاهشان در بهشت است .

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) وتشکر ازحضور با شکوه و پر شور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن آن را یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی برشمرد و افزود : اين حضور نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

محمدی گفت : با ورود امام خمینی(ره ) به میهن اسلامی اندیشه ، بینش و افکاربا نفوذ ایشان در قلب ملت بزرگ ایران جای گرفت وموجب تغییر بینش مردم ایران شد و هنوز هم این تفکرات دوام دارد .

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به اینکه شعار انقلاب اسلامی ایران استقلال آزادی جمهوری اسلامی است، ادامه داد : امروز وظیفه ما به عنوان یک مسئول فرهنگی برای دانش آموزان تبیین شعار انقلاب برای فراگیران علم و دانش است .

محمدی خاطر نشان کرد : امروز باید از استقلال یک تعریف علمی داشته باشیم چرا که کشورهای استقلال یافته کشورهای مدیریت یافته اند که می توانند منابع خود را خوب مدیریت کرده و هر آنچه که خود نیاز دارند خود تولید و نیازهای جامعه را به خوبی بشناسنند .

شایان ذکر است ،در این مراسم حیدری بخشدار مرکزی و اعضای شورای روستای خورین نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار