رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ی شورای اسلامی شهر شیراز:

جذب سرمایه گذار باید در اولویت شهرداری باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: با توجه به انقباضی بودن بودجه ی سال 97،شهرداری باید جذب سرمایه گذار را در دستور کار خود قرار دهد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد

عبدالرزاق موسوی در بیست و هفتمین جلسه ی علنی شورای شهر با اشاره به لایحه ی بودجه پیشنهادی 97 شهرداری شیراز، تصریح کرد: بودجه سال 97 انقباضی است، این بودجه با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و محدودیت های موجود تهیه شده است، بنابراین نحوه تخصیص بودجه به فعالیت های پیش بینی شده در لایحه بودجه باید با رویکرد بودجه عملیاتی باشد.در این جهت رعایت اصولی چون صرفه جویی، رعایت اولویت ها،مصالح و منافع عمومی امری ضروری است.

وی تاکید کرد:انقباضی بودن بودجه نمی تواند، مانعی برای جلوگیری از تلاش بیشتر شهرداری و مدیران آن برای کسب درآمد و تامین منابع پیش از آن و تقدیم اصلاحیه ی بودجه شود.

وی ادامه داد: در این راستا تلاش برای جذب سرمایه گذار به عنوان یک اولویت باید در دستور کار شهردار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه ی نطق پیش از دستور خویش با اشاره به حوزه های اختیارات شورای شهر بر طبق ماده 71 قانون شوراها،اظهار داشت: شورای شهر نه تنها دارای دو وظیفه ی وضع مقررات و نظارت است بلکه داری اختیاراتی است که تاکنون به دلایل نامعلومی بدان نپرداخته است و در مسیری گام برداشته که به شورای شهرداری تبدیل شده است نه شورای شهر.

خبرنگار: نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار