مسئول اردوهای راهیان نور سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران گفت:

بازدید 11هزار دانش آموز استان تهران از مناطق ایثار و شهادت

اسلامشهر (پانا)-مسئول اردو های راهیان نور سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه تا پایان سال 96، یازده هزارنفر از دانش آموزان استان تهران از سرزمین نور بازدید می کنند، گفت: بیشترین کاروان های اعزامی راهیان نور از شهرستان های اسلامشهر،شهریار، قرچک و ورامین هستند.

کد مطلب: ۷۱۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، محسن زرگر با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزان شهرستانهای استان تهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: اعزام دانش آموزان شهرستان های تهران به سرزمین نور، از مهرماه 96آغاز شده و دانش آموزان استان تهران، در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی که در استان البرز برگزار شد، حضور فعالی داشتند .

وی ادامه داد: تا به امروز ۷۰ درصد اعزام های کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان های استان تهران به سرزمین نور انجام شده و پیش بینی می کنیم که تا پایان سال جاری، بتوانیم قریب به ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان استان تهران را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کنیم .

زرگر با بیان اینکه محل اسکان دانش آموزان استان تهران در اردوگاه شهید کلهر اندیمشک و اردوگاه شهید مسعودیان اهواز است، گفت: برنامه ریزی نمودیم که دانش آموزان به خوبی اسکان داده شوند و در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، هر شب شاهد اجرای نمایش ستارگان زمینی برای دانش آموزان هستیم که بحمدالله دانش آموزان استان تهران، رضایت خوبی از این برنامه نمایشی با موضوع دفاع مقدس داشته اند، چرا که از نزدیک می توانند شاهد رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشند .

مسئول اردویی سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در ادامه با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی به سرزمین نور گفت: از واخر بهمن ماه 96، اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز می شود و پیش بینی نمودیم که امسال ۴ هزار دانشجوی استان تهران بتوانند به سرزمین نور اعزام شوند .

وی در ادامه به استقبال با شکوه مردم استان تهران برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در ایام نوروز96 اشاره کرد و افزود: پیش بینی نموده ایم که ۱۱ هزار نفر از شهروندان استان تهران در ایام نوروز در سرزمین نور حضور یابند و ما در ایام تابستان نیز شاهد حضور ۶ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استانمان در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بودیم .

زرگر خاطرنشان کرد: تمام شهرستان های استان تهران در بحث اعزام کاروان های راهیان نور به سرزمین نور فعال هستند، اما نباید از حق گذشت که اکثرکاروان ها از شهرستان های اسلامشهر،شهریار، قرچک و ورامین هستند که مشارکت خوبی در این طرح با ما دارند .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار