معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش با سند تحول بنیادین به اوج شکوفایی رسید

یزد(پانا)- عصر25 بهمن ماه؛ رئیس سازمان دانش آموزی کشور در نشست روسا، معاونان و کارشناسان پرورشی ادارات آموزش و پرورش با معاون پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع اظهار داشت: بعد از چند دهه تلاش و فعالیت های مختلف و پراکنده با تدوین سند تحول بنیادین ، آموزش و پرورش به اوج شکوفایی خود رسید و یقینا برای رسیدن به آرمان های این سند مهم بسترهای زیادی لازم است.

کد مطلب: ۷۱۲۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

"علیرضا کاظمی" معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این نشست ضمن تشکر از مدیرکل سابق آموزش و پرورش؛ بیان داشت: استان یزد سرآمد موضوعات علمی، فرهنگی و پرورشی است و از دیگر افتخارات این استان می توان به کوچک ترین و شاخص ترین شهید استان و کشور اشاره کرد که امروز در کنگره بزرگداشت وی بیشتر بر این استان بالیدم.

وی در ادامه اظهار کرد: مدل و مدیریت الگوی راهبردی، تشخیص بهترین کار ها و فعالیت ها است. عمل و فعالیت های ما هرچه به دستورات الهی نزدیک تر باشد پایدارتر است. بعضا شاهد آن هستیم که برخی از امور نتیجه مطلوب ندارد چراکه رنگ و بوی الهی ندارد.
کاظمی با اشاره به سند اجرایی آموزش و پرورش، گفت: بعد از چند دهه تلاش و فعالیت های مختلف و پراکنده با تدوین سند تحول بنیادین ، آموزش و پرورش به اوج شکوفایی خود رسید و یقینا برای رسیدن به آرمان های این سند مهم بسترهای زیادی لازم است.
رئیس سازمان دانش آموزی کشور ضمن اشاره به چالش مالی وزارت متبوع، شرح داد: هرچند درگیر بزرگترین چالش مالی هستیم اما ما متکلف به آموزش و پرورش همه دانش آموزان این مرز و بوم هستیم. ما طلایه دار تعلیم و تربیت هستیم اما به حمایت های همه جانبه درون و برون سازمانی نیازمندیم.

کاظمی در ادامه افزود: باید از ظرفیت بخش خصوصی بهترین استفاده لازم را برد و این عزیزان را در امورات پرورشی و آموزشی شریک کنیم تا بحران های فعلی آموزش و پرورش را پشت سر بگذاریم.

وی در آخر با تجلیل از سازمان دانش آموزی استان یزد و بیان رسالت این نهاد ارزشی؛ خواستار حمایت و همکاری های بیش از پیش مسئولان عالی رتبه آموزش و پرورش و سایر نهاد های دولتی با این ارگان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار