معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران:

فعالیت‌های قرآنی محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش است

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های تهران در حاشیه نشست روسای ادارات قرآن، عترت و نماز گفت: بخش عمده برنامه‌های آموزش‌وپرورش مبتنی برفعالیت‌های قرآنی است.

کد مطلب: ۷۱۲۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا ، بیان کرد: بخش عمده و محوری برنامه‌های آموزش و پرورش مبتنی بر قرآن است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان ما در دوره ی آموزش عمومی در پایه های مختلف، کتب درسی و برنامه های تربیتی با فضای آموزه های قرآنی، در بحث عترت با مسائل تربیتی و الگو گیری از زندگی ائمه اطهار آشنا میشوند.

هاشمی افزود: در ادارات کل استانها و مناطق یک بخشی راهبری عملیات ادارا قرآن را بر عهده دارند، و نیاز است که پس از گذشت چند مدت برنامه های خود را به معرض قضاوت بگذارند و از فعالیت ها و فرایند هایی که در سطح استان و مدارس انجام میشود ارزیابی داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: برنامه تربیتی، برنامه قرآنی، عترت و نماز جز آموزه های دینی ما محسوب میشود، به این دلیل دستگاه تعلیم و تربیت موظف است آنها را اشاعه داده و خانواده ها ظرفیت یادگیری را برای دانش آموزان فراهم بکند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار