در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقار نسب: کی‌روش از نظر اخلاقی و مدیریتی مورد تایید نیست

تهران (پانا) – مربی سابق تیم ملی ایران پاسخ کارلوس کی‌روش به انتقادهای علی کریمی را نشان‌دهنده فرهنگ ضعیف سرمربی تیم ملی دانست.

کد مطلب: ۷۱۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

بیژن ذوالفقار نسب مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با پانا درباره مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه 90 گفت: مناظره خیلی خوبی بود و خدا را شکر هر دو طرف هم اخلاق را رعایت کردند؛ فکر می‌کنم یکی از نکات قوت این مناظره همین رعایت ادب و اخلاق‌مداری بود. البته در برخی موارد من دوست داشتم موضوع‌های مطرح‌شده بیشتر باز شود و صحبت‌ها کمی شفاف و واضح باشد اما این اتفاق رخ نداد. به هر حال امیدوارم این موضوعاتی که عنوان شد مورد پیگیری مسئولان قرار بگیرد و آنها را بررسی کنند .

وی در مورد اظهارات علی کریمی و واکنش‌های ساکت در این مناظره گفت: علی کریمی در این مناظره واقعاً خودش بود؛ یعنی همان شخصیت پرشور و هیجانی که در دوران ورزشی هم از او دیده بودیم. علی مسائلی را مطرح کرد که از شکاف‌های فوتبال ماست و انصافاً باید مورد بررسی قرار می‌گرفت.

ذوالفقار نسب ادامه داد: البته فکر می‌کنم جواب‌های ساکت بیننده را قانع نکرد و آن هم به این دلیل بود که او در حد وظیفه‌اش عمل می‌کرد و تنها وظیفه‌اش هم این بود که از فدراسیون دفاع کند؛ کما اینکه شاید برخی اقدامات فدراسیون هم مورد تائید ساکت نبود. ضمن اینکه در این مناظره هم شخصیت آرام و همیشگی خودش را نداشت. خیلی از موضوعات و مباحثی که دوشنبه شب گفته شد به خصوص در بحث اطلاعاتی غلطی که ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا دادیم، باید بیشتر باز شود .

مربی سابق تیم ملی ایران در واکنش به اظهار نظر کارلوس کی روش درباره علی کریمی گفت: واقعاً جای تأسف است که سرمربی تیم ملی به یکی از بزرگان فوتبال ایران توهین می‌کند. علی کریمی شخصیت بزرگی دارد و این ادبیاتی که کی‌روش در مورد او به کار برد نشان از فرهنگ پایین او دارد. درست است که تیم ملی با کی روش موفق بوده و به جام جهانی صعود کرده اما از نظر اخلاقی و مدیریتی به هیچ عنوان آن را تائید نمی‌کنم. بزرگی و منش والا را دوشنبه شب در وجود علی کریمی دیدیم که وقتی با توهین کی روش روبه‌رو شد خیلی مؤدبانه جواب او را داد و توهین را با توهین پاسخ نداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار