معاون پژوهش آموزش و پرورش کرمان خبر داد: برگزاری چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، حمیدرضا دعاگویی در جلسه شورای تحلیل و بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان کرمان بر ضرورت استفاده از مواد آموزشی چند رسانه‌ای در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: استفاده از روش‌های ارائه محتوای آموزشی و پرورشی مانند فیلم می تواند یادگیری را در دانش‌آموزان تعمیق ببخشد. در بسیاری از موارد، تماشای یک فیلم، بهتر ازساعت‌ها سخنرانی پیام را به مخاطبان منتقل می‌کند.
نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در آموزش و پرورش استان بیان کرد: جشنواره فیلم های آموزشی و تربیتی رشد می‌تواند فصل جدیدی در تولید، ارائه و تحلیل محتوای آموزشی فیلم باشد. این جشنواره که یکی از قدیمی‌ترین جشنواره های هنری و به طور مشخص در حوزه فیلم در کشور است، می‌تواند رویداد تاثیرگذاری در آموزش و تربیت دانش‌آموزان باشد.
وی با اشاره به تغییر ذائقه دانش‌آموزان در عصر حاضر خاطرنشان کرد: هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره فیلم رشد فرصتی طلایی برای ورود رسانه های جدید به آموزش و پرورش است و باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش نهایت استفاده را از این رخداد آموزشی-فرهنگی ببرد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی تصریح کرد: هفته مروری بر آثار منتخب جشنواره فیلم رشد به همراه آیین تجلیل برگزیدگان کرمانی آن از پنجم تا دهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار