دیدار فرماندار اسلامشهر با خانواده شهدا

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد مطلب: ۷۱۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، در این دیدارها که معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، مشاور امور ایثارگران فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند ،امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: ديدار با خانواده هاي شهداو ايثارگران به مسئولين در اجرا و پيگيري امور و خدمت بيشتر به مردم قوت قلب مي دهد .

نماينده عالي دولت در شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نثار خون شهدای بسیاری به پیروزی رسید، افزود: اگر امروز نیز جمهوري اسلامي در منطقه و جهان داراي جايگاه است و امنيت در کشور ما برقرار میباشد،مديون خون شهدا‌ و ايثارگران هستیم و بايد حافظ و پاسداشت اين راه بزرگ باشيم .

حقیقی ادامه داد: تکريم خانواده هاي شهدا و ايثارگران وظيفه تک تک مسئولان و آحاد ملت میباشد، چرا که سرچشمه آرامش کنوني کشور مديون از خود گذشتگي و جانفشاني شهدا و ايثارگران و همچنين صبر و ايثار خانواده هاي آنان است .

شایان ذکر است ،شهید فرامرز داداشی، در روز 12 بهمن ماه سال 57 در تظاهرات مردمی علیه رژیم ستمشاهی به شهادت رسید و شهید جعفر مقرکرده میهن در روز 22 بهمن ماه سال 57 در پادگان جی به مقام شامخ شهادت نائل آمدو همچنین شهید ایرج نویدی قراجه در اوایل جنگ تحمیلی و در درگیری مسلحانه با منافقین به شهادت رسید.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار