دعوت استاندار بوشهر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

بوشهر (پانا) عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی، مردم مومن و انقلابی بوشهر را برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۷۱۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

در پیام استاندار بوشهر آمده است: به حول و قوه الهی و توجهات امام عصر (عج) امروز شاهد چهلمین بهار انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که با خون هزاران شهید گلگون کفن و رهبری‌های امام گونه حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 به ثمر نشست و موجی از امید را در بین ملت‌های آزادیخواه جهان ایجاد کرد.
در این پیام آمده است: امروز پس از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و آینده را بسیار روشن و امید بخش می داند .
استاندار بوشهر در پیام خود آورده است: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ‌ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده‌اند .
گراوند در پایان این پیام می افزاید: ضمن تبریک مجدد سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم شریف، مومن و انقلابی استان بوشهر که همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی بوده اند دعوت می شود در راهپیمایی 22 بهمن که نمادی از وفاداری ملت به نظام اسلامی و آرمان های امام و شهداست شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار