استاندار: نبود اسپانسر مشکل اساسی ورزش کردستان است

استاندار کردستان نبود اسپانسر قوی و توانمند را یکی از مشکلات اساسی در راه رشد و توسعه ورزش استان ذکر کرد.

کد مطلب: ۷۱۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با رییس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه کمبود سالن مناسب و حامی مالی، ورزش کردستان را آزار می دهد افزود: متاسفانه میزان درآمد سرانه مردم استان نصف میانگین کشوری است و این کمبود درآمد ورزش را نیز متاثر کرده است.
وی برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور در سنندج را رویدادی حایز اهمیت دانست و اضافه کرد: این رویداد ورزشی و مسابقاتی از این دست می تواند عاملی مهم در معرفی بیشتر کردستان به دیگر هموطنان باشد.
مرادنیا مردم کردستان را مردمانی خون گرم و مهمان نواز خواند و گفت: این دیار استعدادهای ورزشی زیادی در سطح ملی و آسیایی دارد، بر همیم مبنا لازم است مسوولان توجه بیشتری به پرورش این استعدادها نشان دهند.
استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار جوان کردستانی در رشته کاراته فعالیت می کنند افزود: همه تلاش خود را بکار خواهیم بست که مسابقات قهرمانی کاراته کشور که به مدت هشت روز در سنندج در حال برگزاری است با بهترین کیفیت به اتمام برسد.
وی هر هزینه ای برای فعالیت های ورزشی را نوعی سرمایه گذاری و کاستن از مشکلات اجتماعی کشور ارزیابی کرد و گفت: قطعا سرمایه گذاری و هزینه در بخش ورزش عاملی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار