نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی:

محرومیت زدایی در روستاها از مهمترین اهداف نظام است

شهرری (پانا)- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی و ایجاد طرح های زیر ساختی در جهت اشتغال و کارآفرینی ساکنان روستاها از مهمترین برنامه های جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته است.

کد مطلب: ۷۱۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، پروانه مافی در جشن بزرگ پیروزی فجر در روستای محمود آباد خالصه شهرستان ری گفت: مجلس شورای اسلامی اجازه استفاده از اعتبارات کلان صندوق توسعه ملی را در جهت توسعه روستاها از رهبر معظم انقلاب گرفته است که امیدواریم این کار بزرگ بتواند بخشی از کاستی های روستاهای کشور را بکاهد و موجبات توسعه این بخش مهم کشور را فراهم نماید.
وی ادامه داد: افزایش 20 ساله امید به زندگی در میان مردم مرهون توسعه درمان، آموزش عمومی، بهداشت، آب شرب مناسب و ایجاد زیرساخت های مناسب زندگی در داخل کشور است که تمام این امور بیانگر این موضوع است که انقلاب مسیر توسعه ای را دنبال می کند.
مافی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری جوانان اشاره کرد و عنوان داشت: اقتصاد کشور با تمام تحریم های ظالمانه قدرت های استکباری مسیر رشد را در پیش گرفته است به طوری که امروز صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی ایران را برای چهار سال آینده بین سه تا 6 درصد پیش بینی کرده است.
وی در ادامه به حضور پررنگ زنان در عرصه های سیاسی، مدیریتی، فرهنگی،هنری و ورزشی کشور در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: آمارهای مختلف در خصوص زنان نشان می دهد که زنان ایران اسلامی پس از انقلاب خیزش بلندی برای کسب قله های موفقیت در حوزه های داخلی و بین المللی برداشته اند و این در سایه آزادی های مدنی انقلاب میسر شده است.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار