با حضور معاون رئیس جمهور:

جشن بزرگ سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی در روستای محمود آباد شهرری برگزار شد

شهرری (پانا)- جشن بزرگ سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون ریاست جمهوری و دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات دولتی و محلی در روستای محمودآباد شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۱۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، جشن بزرگ سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پروانه مافی و فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، حشمت الله پورمهدوی بخشدار مرکزی ری، حسن بابایی بخشدار قلعه نو، مجیدی معاون برنامه ریزی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولان محلی و مردم بخش قلعه نو در روستای محمودآباد خالصه برگزار شد.

در آخر این مراسم از تعدادی از زنان و مردان کارآفرین و نمونه شهرستان ری و به خصوص بانوان کارآفرین در عرصه بافندگی فرشبا اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است ابتکار معاون رئیس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده به همراه جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری پس از پایان این مراسم با حضور در خانه شهیدان بادفر و ایشانی با اهدای لوح به خانواده هایشان از رشادت ها و فدارکاری های این شهیدان تجلیل به عمل آوردند.

/خبرنگار:نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار