دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی وجه اشتراک ادیان توحیدی در ایران اسلامی است

اسلامشهر (پانا) - مراسم عطر افشانی مزار شهدای ادیان توحیدی در اسلامشهر با حضور،امام جمعه و فرمانداراسلامشهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و خانواده شهدای ادیان توحیدی در محل آرامستان آشوریان استان تهران در اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

در این مراسم پس از اجرای دعای مخصوص توسط اسقف آشوریان ، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای تهران درسخنانی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی وشهدای ادیان توحیدی ،با ابلاغ پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های اجرایی مراسم امروز در آرامستان آشوریان استان تهران پرداخت و برگزاری این یادواره ها رانشان از همبستگی و وحدت ادیان توحیدی درنظام مقدس جمهوری اسلامی دانست

وی در ادامه افزود: پیروان ادیان توحیدی بدانند شهدای آنها بالاترین کاری را که می‌شود در مسیر کارهای پر خیر و برکت انجام داده اند و این شهدا که برای دفاع از کیان و انقلاب جان خود را ایثار کردند و به واقع هر کاری که ما برای خانواده های این عزیزان انجام دهیم گوشه ای و ذره ای از این رشادت و ایثار را نمیتوانیم ارج نهیم.

در ادامه برنامه وصیت نامه یکی از شهدای آشوری قرائت واز تعدادی خانواده های شهدای ادیان توحیدی نیز تجلیل بعمل آمد.
فرماندار اسلامشهر نیز درحاشیه این مراسم گفت: شهدا بر فراز قله رفیع ایثار و جان فشانی می درخشد و پرچم پر افتخار به پاس دلاوری های شهدا به اهتزاز درآمده است .
امیراله حقیقی افزود: شهدا با خون مطهر خود امنیت و استقلال کشورمان را رقم زدند و مراسم امروز تجدید میثاقی با اسوه های مقاومت است.

سپس دربخش دیگری از این مراسم ،همزمان با گلباران مزار ادیان توحیدی توسط بالگردنیروی انتظامی ،حاضرین نیز به عطر افشانی قبورمطهر شهدا پرداختند .
شایان ذکر است ،پیروان ادیان توحیدی در استان تهران در سالهای دفاع مقدس، شصت شهید سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

/خبرنگار:الیا نجفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار