افتتاح دو مدرسه سه کلاسه در خواف

مدرسه سه کلاسه روستای احمد اباد و مدرسه سه کلاسه روستای خیر اباد باحضور سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی خراسان رضوی، نماینده مردم خواف و رشتخوار، فرماندار،مدیرآموزش و پرورش، مهندسین نوسازی، جمعی از اعضای شورای اداری و دانش آموزان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۷۱۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان رضوی، دو مدرسه سه کلاسه متوسطه اول و دبستان به همت خیرنیک اندیش مهدی جعفری و اداره کل نوسازی بازیربنای 148 متر در روستاهای احمداباد و خیراباد افتتاح شد.

حسن امیری مدیرآموزش وپرورش خواف گفت: این پروژه ها دارای 8کلاس و با اعتباری بالغ بر6میلیارد ریال ساخته شده است.

امیری در ادامه به تجلیل از جعفری پرداخت و افزود: خیرین مدرسه ساز باحضور در این عرصه مهم و تاثیرگذاربا خدا دست بیعت دادند و به طور حتم در جهان اخرت میزبان ملائکه خواهند بود.

این مسئول بیان داشت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین امرخیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دست پیدا خواهند کرد.

امیری درپایان تصریح کرد: زمین مدرسه سه کلاسه احمد اباد توسط دهیاری این روستا تامین شده است.

در ادامه محمود نگهبان نماینده مردم خواف و رشتخوار سه عامل معلم،دانش آموز و فضا و تجهیزات آموزشی را در توسعه علمی کشور مهم برشمرد وافزود: ایران اسلامی از معلمان و دانش آموزان مستعدی برخوردار است که توانسته اند قله های رفیع علمی جهان را فتح کنند ولی آن چه امروزه با کمبود آن مواجه می باشیم، فضا و امکانات آموزشی است که در صورت فراهم شدن آن، زمینه رشد و ترقی پیش از پیش دانش آموزان این مرز و بوم فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار