همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و سفر استاندار محترم استان البرز به فردیس؛

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه خیرساز "دکتر سلیمی"

همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و سفر استاندار محترم استان البرز به فردیس، کلنگ زنی ساخت مدرسه خیرساز دکتر سلیمی در شهرک بعثت برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در فردیس، همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر و سفر استاندار استان البرز به فردیس. کلنگ زنی ساخت مدرسه خیر ساز دکتر سلیمی در شهرک بعثت انجام شد .

محمدعلی نجفی روزسه شنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان فردیس افزود: برای توسعه مدارس در این 2 شهرستان به کمک های بیشتر خیرین نیاز است .وی با اشاره به گشایش یک درسه خیرساز 20 کلاسه در مشکین دشت فردیس و آغاز عملیات یک مدرسه 12 کلاسه خیر ساز در این منطقه گفت: شهرستان های فردیس و کرج با تراکم دانش آموزی مواجه هستند که دراین مناطق بایستی اقدامات بیشتری برای مدرسه سازی صورت گیرد.

وی با یادآوری این نکته که تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر 228 پروژه عمرانی، تولیدی و فرهنگی آموزشی درالبرز گشایش می یابد، افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از 2 هزارو 908 میلیارد تومان هزینه شده است.

همزمان با سفر استاندار البرز به شهرستان 600 هزار نفری فردیس تعدادی پروژه عمرانی از جمله یک مدرسه 20 کلاسه به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار