با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی ومشارکت های مردمی کشور؛

هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان آذربایجانشرقی برگزار شد

صبح امروز و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی کشور و استاندار آذربایجانشرقی، هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان آذربایجانشرقی در سالن اجلاس کاخ استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پاشایی در این نشست گفت: در دولت تدبیر و امید با رویکرد های ارزنده مجموعه، در تمام عرصه ها شاهد پیشرفت بوده ایم.

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی تاکید کرد: آموزش و پرورش در حوزه رویداد تبریز 2018 اقدامات شایان توجهی در جهت استفاده از این فرصت برای جذب فرهنگیان کشور و ... کرده و می کند.

وی اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در جذب مشارکتهای مردمی و خرید خدمت آموزشی جز پیشتازان در کشور بوده است.

پاشایی ادامه داد: در 4 سال اخیر نزدیک به 500 پروژه عمرانی آموزشی پرورشی و ورزشی که بیشتر از محل مشارکتهای مردمی به بهره برداری رسیده است.

مدیردستگاه تعلیم و تربیت استان تصریح کرد: امروز با تلاش مستمر مجموعه و مشارکتهای مردمی شاهد افتتاح 50 پروژه عمرانی با اعتبار 32 میلیارد تومان خواهیم بود.

پاشایی در پایان یادآور شد: در سالهای اخیر با برگزاری مستمر جشنواره های خیرین بیش از به 70 میلیارد اعتبار از محل مشارکتهای مردمی جذب آموزش و پرورش استان شده است.

رسول پاپایی در ادامه گفت: به اذعان حقوقدانان بهترین و کاملترین قانون مصوب مربوط به آموزش و پرورش قانون شوراهای این مجموعه است.

مدیر کل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در قانون شوراهای آموزش و پرورش سه اختیار حاکمیتی برنامه ریزی نظارت و قانون گذاری به این مجموعه محول شده است.

پاپایی در پایان خاطر نشان ساخت: نگاه قانون گذار به شورای آموزش و پرورش تصمیم سازی و پیگیری و نظارت بوده و صرف گزارش دادن نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار