مسابقه دلنوشته کانون بسیج فرهنگیان قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان عنوان کرد: دفاع مقدس هشت ساله در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح، درخشان­ ترین دوره دفاع از تمامیت ارضی و عزت مردم مسلمان این مرز و بوم، در طول 200 سال اخیر است.

کد مطلب: ۷۱۰۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت : در این جنگ نابرابر، صدام با پشتوانه قدرت های جهانی غربی و شرقی و همچنین کشورهای مرتجع عرب منطقه، به کشور اسلامی ایران حمله ور شد، و براساس شرایط داخلی کشور و قدرت نظامی عراق و نیز در سایه حمایت های بی دریغِ نظامی کشورهای غرب و شرق و حمایت های مالی کشورهای عرب منطقه از نظام بعثی، همه تحلیل ها خبر از پیروزی قطعی ارتش بعثی در زمانی کوتاه می دادند.

وی افزود:هنگامی که تاریخِ معاصر ایران و جنگ های عصر قاجار و پس از آن را بررسی می کنیم، همواره با شرمندگی و شکست تحقیرآمیز ایران، مواجه می شویم. بخش های وسیعی از سرزمین­های طلایی ایران زمین در جنگ های 13 ساله ایران و روس و در دو قرارداد خفت بار و ننگین گلستان و ترکمانچای از میهن ما جدا شد و در جنگ دیگری هرات و افغانستان را از ایران گرفتند و در دوره پهلوی نیز بحرین از ایران جدا شد؛ اما در دوره هشت ساله دفاع مقدس، با وجود پشتیبانی های همه قدرت های جهان و کمک های کشورهای مرتجع عربی، دشمن نتوانست حتی یک وجب از این سرزمین را جدا کند و در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.

جنگی گفت:به مناسبت دهه مبارک فجر کانون بسیج فرهنگیان قوچان اقدام به برگزاری مسابقه دلنوشته با عنوان درد دلی با 175 غیور دست بسته نموده است .این دبیرستان نیزضمن اطلاع رسانی به کلیه همکاران در این مسابقه دلنوشته حضور فعال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار