برتری دانشگاه کاشان در حوزه مدیریت سبز

رئیس دانشگاه کاشان برتری این دانشگاه در حوزه مدیریت سبز را از افتخارات دانشگاه بیان کرد و افزود: در کنگره بین المللی مدیریت سبز که بهمن ماه جاری در مشهد برگزار می شود از دانشگاه کاشان به عنوان برترین دانشگاه مدیریت سبز تجلیل می شود.

کد مطلب: ۷۰۹۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان ، عباس زراعت در مراسم جشن استقبال از دهه مبارک فجر، کسب رتبه اول دانشگاه کاشان در بهره وری پژوهشی در میان دانشگاه های جامع و کسب رتبه دوم در حوزه نانو را از دیگر افتخارات اخیر این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه کاشان با تلاش و کوشش پیگیر مدیران و اعضای هیات علمی به جایگاه شایسته ای در توسعه علمی و بین المللی گام برداشته است .

وی از جمله ماموریت های دانشگاه کاشان را برنامه محوری، ارتباط با جامعه و صنعت و بین المللی شدن ذکر کرد و اظهار داشت: در راستای بین المللی شدن، ستاد بین المللی سازی در دانشگاه تشکیل شده است و اقدامات مؤثری در این خصوص انجام شده است .

وی تاسیس مؤسسه مطالعات پیشرفته سعیدی، چاپ دو مقاله به همت محققان این مؤسسه در مجله بین المللی ساینس، جذب دانشجویان خارجی، تشکیل کرسی های وقفی و برگزاری کلاس های آنلاین را از جمله فعالیت های بین المللی این دانشگاه بیان کرد و افزود: همچنین به زودی آزمایشگاه بین المللی باستان سنجی و شعبه آی سی تی پی در دانشگاه راه اندازی می شود .

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به قرار گرفتن این دانشگاه جزء یک درصد برتر دانشگاه های جهان خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان از معدود دانشگاه هایی است که 5 دانشمند بین المللی دارد .

وی به برگزاری سه کنگره علمی بین المللی در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: همچنین در راستای بین المللی شدن حدود 60 فعالیت بین المللی در سال جاری در دانشگاه انجام شده است .

وی ارتباط با جامعه را از دیگر ماموریت های دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا شورای پژوهش و فناوری در دانشگاه ایجاد شده است تا بتوان با ارائه راهکارهای علمی نیازها و مشکلات جامعه مرتفع شود .

زراعت با اشاره به دیگر ماموریت دانشگاه که ارتباط با صنعت است افزود: مرکز تجاری سازی و نوآوری، میز صنعت و هنر و فرهنگ، مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه ایجاد شده و سعی داریم با ایجاد این مراکز اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم سازیم .

وی همچنین از ایجاد پارک علم و فناوری در دانشگاه خبر داد و افزود: امید است تا با اینگونه فعالیت ها کاشان به قطب بازی های رایانه ای و انیمیشن و همچنین با ایجاد مرکز تحقیقاتی گیاهان دارویی و اسانس به قطب گیاهان دارویی و اسانس تبدیل شود .

زراعت از دیگر افتخارات دانشگاه را حمایت های خیرین در توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و اظهار داشت: به همت خیرین ارجمند دهه فجر امسال خوابگاه مهندس مبینی و خانم یار احمدی افتتاح و در ماه آینده هم فاز دو ساختمان مهندسی خیرین دکتر ساتر و خانم کتابچی افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار