استاندار تهران: پشتیبانی برای تکمیل و افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ری انجام شود

شهرری (پانا) - استاندار تهران خواستار پشتیبانی‌های لازم مسئولان برای تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی و هفت تیر شد تا طبق برنامه زمانبندی افتتاح شوند.

کد مطلب: ۷۰۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین مقیمی استاندار تهران در مراسم افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی مرکز آموزشی و درمانی فیروزآبادی شهرری در جمع خبرنگاران گفت: امروز از بیمارستان ۳۵۰تختخوابی فیروزآبادی بازدیدی داشتیم که بخش در حال ساخت آن تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: کلینیک تخصصی بیمارستان فیروزآبادی در شش طبقه با اعتبار ۲۰میلیارد تومان ساخته شده است که ساختمان و تجهیزات آن کامل شده و تعدادی دستگاه مثل دستگاه ام.آر.آی نیز خریداری شده است که به مرور راه اندازی می شود.

استاندار تهران بیان کرد: اکنون هر فردی هر بیماری که داشته باشد می تواند به این کلینیک که همه تخصص ها را دارد، مراجعه کند و تمام مراحل تشخیص و درمان در این ساختمان انجام می شود.

مقیمی با بیان اینکه بهترین اساتید دانشگاه در مرکز حضور دارند، گفت: زحمات زیادی برای کلینیک کشیده شده و امیدوارم این مجموعه در سلامت مردم شهرری موثر باشد که بابت آن از وزیر بهداشت و مسئولان محلی، فرماندار و امام جمعه ری تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم پشتیبانی های بعدی برای تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی و بیمارستان هفت تیر انجام شود و طبق برنامه زمانبندی به بهره برداری برسند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار