ارسال 51 کانکس توسط آموزش‌وپرورش خراسان رضوی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تهران (پانا) - مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه چهار مشهد با اشاره به ارسال 27 کانکس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از ارسال 51 کانکس تاکنون به این مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش، صفیه رکنی اظهار کرد: از ابتدای وقوع این پیش‌آمد در کرمانشاه، همکاران فرهنگی هم‌گام با سایر مردم با جمع‌آوری و ارسال پتو و لباس‌های گرم به این مناطق به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند.
وی ادامه داد: پس از آن با مطرح شدن موضوع لزوم ارسال کانکس به این مناطق، طرحی در آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با نام «من هم سقفی می‌سازم» آغاز و در قالب آن با کمک همکاران فرهنگی و اولیای دانش‌آموزان در مرحله اول 24 کانکس از سوی آموزش‌وپرورش ناحیه 4 مشهد به این مناطق ارسال شد.
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 4 مشهد تصریح کرد: بر این اساس امروز نیز یک محموله 27 عددی کانکس به این مناطق ارسال خواهد شد و در مجموع تاکنون 51 کانکس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.
وی افزود: مقاصد هدف این محموله اسکان همکاران فرهنگی این مناطق هستند که تاکنون موفق به دریافت کانکس نشدند. شناسایی این افراد با همکاری آموزش‌وپرورش کرمانشاه صورت گرفته است.
رکنی با اشاره به هزینه تهیه و ارسال این کمک‌ها خاطرنشان کرد: تهیه و ارسال محموله 27 عددی امروز بیش از 74 میلیون تومان هزینه داشته است، همچنین محموله 24 عددی گذشته نیز تقریباً هزینه مشابه‌ای داشت و در مجموع تهیه و ارسال این کمک‌ها 143 میلیون تومان هزینه داشته است.
وی با بیان این‌که «این طرح همچنان ادامه دارد»، عنوان کرد: با توجه به این‌که این طرح به خود مدارس واگذار شده است، تعدادی از همکاران ما پیگیر جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند تا در صورت نیاز کمک‌های بیش‌تری به این مناطق ارسال شود.
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 4 مشهد اضافه کرد: هدف از این اقدام، کمک به هم‌نوع و انجام رسالت معلمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار