شهردار تبریز: مادران اطلاعات خود را به روز کنند

تبریز(پانا)- شهردار تبریز گفت: زنان و مادران برای این که بتوانند نقش خود را در تربیت خوب ایفا کنند باید اطلاعات خود را به روز کنند و تهدیدات دشمن را بشناسند.

کد مطلب: ۷۰۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

ایرج شهین باهر در همایش بزرگ بانوان، انقلاب اسلامی و تربیت قرآنی در سالن آمفی تئاتر شهرداری کلان شهر تبریز اظهار کرد: هر یک از ما در دامان یک مادر تربیت شدیم و نباید از نقش مادران در تربیت فرزندان غافل شد.

وی با اشاه به نقش زنان در عرصه های مختلف در طول تاریخ گفت: نقش زنان ایرانی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست زنان ایران به صورت غیرمستقیم با تربیت فرزندان و تقدیم آن ها در را راه اسلام تلاش کردند و برخی با حضور مستقیم در عرصه های مختلف نقش آفرینی کردند.

شهردار تبریز ادامه داد: مادران نه تنها در تربیت فرزندان بلکه به عنوان زن در خانه نیز نقش قابل توجه در موفقیت مردان و تامین امنیت و آسایش خانه دارند.

شهین باهر با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن بیان کرد: استکبار جهانی بودجه های کلانی را برای سست کردن بنیان خانواده های ایرانی هزینه می کند و اکثر برنامه ها نیز برای زنان پی ریزی شده لذا بانوان ما باید آگاه باشند.

وی گفت: دشمن می خواهد با تغییر تفکرات زنان بتواند تفکرات فرزندان را تغییر دهد و از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

شهردار تبریز اضافه کرد: اکثر برنامه های تلویزیونی خارجی که متاسفانه بیشتر طرفداران این برنامه ها زنان هستند در ظاهر موضوعی را بیان می کنند ولی در باطن ارزش های اسلامی را نشانه رفته اند.

وی گفت: در اکثر جلساتی که برای بانوان برنامه ریزی می کنیم متاسفانه خود زنان حضور ندارند و ما باید فضا را برای حضور زنان در پست های مدیریتی باز کنیم و از نظرات آن ها در برنامه ریزی ها استفاده کنیم.

شهین باهر گفت: در حال حاضر چند پارک بانوان در شهر تبریز وجود دارد ولی ما به دنبال راه اندازی پارک بانوان به معنی واقعی کلمه هستیم که از پارکبانی گرفته تا نگهبانی توسط بانوان اداره می شود و خواستار حمایت استاندار آذربایجان شرقی در این راستا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار