برگزاری مسابقه دانش‌آموزی زبان خارجه ویژه پایه یازدهم در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان: زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسانها و جوامع انسانی به کار گرفته می شود.

کد مطلب: ۷۰۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت : گروه زبان انگلیسی متوسطه دوم در راستای برنامه عملیاتی خود و با هدف تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نیز نوشتاری دانش‌آموزان مسابقه‌ای درسطح شهرستان با عنوان "گزارش نویسی بر پایه مصاحبه با یکی از موضوعات کتاب یازدهم" برگزار می نماید.

وی افزود : دانش آموزان با کمک همکاران محترم دبیرزبان آموزشگاه آثارخودرا درقالب لوح فشرده تامهلت قید شده به کارشناس تکنولوژی وگروه های آموزشی اداره تحویل خواهند داد. این مسابقه به صورت گزارش نویسی بر پایه مصاحبه با یکی از موضوعات کتاب یازدهم برگزار می شود.

جنگی گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده گزارش خود را حداکثر در دو صفحه A4 تنظیم می کنند و به همراه فیلم مصاحبه تا پایان بهمن ماه 96 با ذکر نام آموزشگاه و نام دبیر به کارشناسی تکنولوژی گروه‌های آموزشی و یا سرگروه آموزشی زبان انگلیسی متوسطه دوم تحویل خواهد داد. شایان ذکر است که اثر برتر این مسابقه و نیز دبیر مربوطه از طرف شهرستان و آموزشگاه مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار