احتمال منتفی شدن کنسرت ارکستر بادی؛

خسرو سینایی برای ارکستر بادی آکاردئون می نوازد

خبرگزاری پانا: خسرو سینایی كارگردان پیشکسوت سینمای ایران به همراه اركستر بادی تهران 30 مهر ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

سینا ذكایی سرپرست اركستر بادی تهران در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره حضور خسرو سینایی به عنوان نوازنده آکاردئون در کنسرت جدید این گروه گفت: سال گذشته نیز قرار بود خسرو سینایی اركستر بادی تهران را در اجرای كنسرتی همراهی كند كه متاسفانه آن اجرا به دلیل عملی که بر روی کمر این هنرمند انجام شد به زمان دیگری موكول شد.

ذکایی خاطرنشان کرد: خسرو سینایی در این اجرا قرار است در یک قطعه با ساز آكاردئون، ما راهمراهی کند که این قطعه فرانسوی به نام «پادام پادام» خواهد بود.

وی یادآور شد: تا پیش از این اكثر مردم و هنرمندان خسرو سینایی را به عنوان كارگردانی بزرگ می شناخته اند و این در حالی است كه او علاقه بسیاری به نوازندگی و موسیقی دارد كه در نوع خود جالب توجه است.

ذکایی در ادامه با اشاره به احتمال منتفی شدن کنسرت این گروه در تالار وحدت گفت: قرار بود در ابتدا در تاریخ 29 و 30 مهرماه اجرایی را در تالار وحدت تهران داشته باشیم که اجرای 29 ما به دلیل حضور رئیس جمهور در این مجموعه منتفی شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به دلیل به صرفه نبودن تنها یک روز برای اجرا این کنسرت را به زمان دیگری موکول کنیم.

سینا ذكایی ادامه داد: اركستر بادی تهران در این اجرا قطعاتی از آهنگسازانی چون مانچینی، فرانك سیناترا، پل نیومن و انریكو موریكونه را برای مخاطبان در نظر گرفته است كه امیدوارم همچون كنسرت های قبلی بتوانیم رضایت مخاطبانمان را جلب كنیم.

یادآور می شود خسرو سینایی هم فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی از آکادمی هنرهای نمایشی و هم تحصیل كرده رشته تئوری موسیقی از کنسرواتوار وین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار