مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی تأسی از سیره حضرت زهرا(س) بود

اسلامشهر(پانا)-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به بزرگداشت ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه فجر گفت: رمز موفقیت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، تأسی از سیره حضرت زهرا(س) بود.

کد مطلب: ۷۰۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در همه حالات زندگی خویش توسل ویژه ای به مادرش حضرت زهرا (س) داشت و خصایص و ویژگی‌های عبادی، اجتماعی و سیاسی آن حضرت را به بهترین نحو، سرلوحه کار خود قرار داد .

این مسئول فرهنگی، با اشاره به این نکته که حضرت امام (ره) تنها با تکیه و توکل بر قدرت خداوند همچون اجداد طاهرینش، پرچم اسلام را به دوش گرفت و دست رد بر سینه تمامی مستکبران عالم زد، افزود: اخلاص، ایثار، امید به نصرت الهی و شهادت، برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و از طرفی آگاهی و توجه به حوادث روز دنیا، برای ثابت ماندن این انقلاب ضروری بود که امام راحل در این زمینه موفق شد و انقلاب به پیروزی رسید .

حجت الاسلام نوری زاده، ضمن برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی، به جایگاه مرجعیت ، قدرت مذهب و اعتقادات دینی مردم اشاره کرد و تاکید کرد: در دنیای اسلام هیچ حکومتی بدین شکل با هویت اسلامی نداشتیم، بلکه امام راحل چنین ظرفیتی را ایجاد کرد و قدرت پوشالی رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی را به همگان ثابت کرد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، با گرامی داشت یاد امام راحل ، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت (ع) بر ضرورت حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از آرمان امام، انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به عنوان مهم ترین وظیفه دلسوزان نظام تأکید کرد .

وی، از شبکه تبلیغی، مبلغین و مبلغات، روحانیون مستقر در روستاها و شهرک های شهر و شهرستان های استان تهران خواست در این ایام ، آحاد جامعه را با علل و عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل در مبارزه با رژیم شاهنشاهی، بهره گیری ایشان از سیره عملی حضرت زهرا (س) و قیام عاشورا ، نقش مبلغین و ائمه جماعات مساجد در پیشبرد این نهضت و ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در هر زمان و مکان آشنا کنند.

/خبرنگار:امیرغلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار