مدیرکل شیلات استان اردبیل:

طرح جامع‌ آبزی‌پروری استان اردبیل تهیه می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: تهیه طرح جامع‌ آبزی‌پروری شهرستان‌های اردبیل در دستور کار بوده که اعتبار آن توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال ۹۶ و ۹۷ تامین می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

میرآرمان واعظی در کارگروه توسعه شیلات استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه شیلات و افزایش تولید به ویژه در شمال استان و پایاب سد خداآفرین از مهمترین اولویت‌ها بوده که در این راستا برنامه‌ریزی می‌شود .

وی با اشاره به راهکارها و مشکلات پیش‌روی افزایش تولید بیان کرد: با توجه به اشتغالزایی بالای این طرح انتظار می‌رود تا تمامی مسئولان مرتبط در این حوزه به این طرح دید مثبت داشته باشند تا بتوانیم با اشتغال بخش از جوانان در حوزه شیلات و آبزی‌پروری از مشکلات جامعه بکاهیم .

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه به تفکیک شهرستان‌ها نسبت به بررسی برنامه‌های عملیاتی، ظرفیت‌سنجی و زمانبندی طرح اقدام می‌شود، افزود: اعتبار مورد نیاز طرح مطالعه جامع‌ آبزی‌پروری شهرستان‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 96 و 97 تامین می‌شود و برش شهرستانی برنامه عملیاتی تا تهیه و به استانداری ارائه می‌شود .

واعظی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه، فعالیت‌های بازاریابی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و نیز صادرات محصولات شیلاتی به کشورهای هدف در دستور کار بوده و تلاش و جدیت بر این است تا با فراهم‌سازی اینامر زمینه برای توسعه تولیداتدر اینبخش و رونق آبزی‌پروری در استان میسر شود .

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه مقرر است که سازمان همیاری شهرداری‌ها نسبت به پیگیری و تحویل اراضی برای اجرای طرح پایلوت پرورش ماهی در منطقه مغان اقدام کند، گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به اجرایی شدن طرح توسعه شیلات اهتمام ویژه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار