مدیر کل بنیاد شهید خراسان‌جنوبی خبر داد:

برگزاری بیش از ۵۰ یادواره شهدا در دهه فجر

مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت:در دهه فجر سال جاری،بیش از ۵۰یادواره شهدا در شهرستان های استان و بویژه در مدارس و محلات با همکاری پایگاه های بسیج،مساجد و آموزش و پرورش برگزار می شود.

کد مطلب: ۷۰۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی , حجت الاسلام عزیزی، مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:بر کسی پوشیده نیست که استواری ستون های این نظام مرهون خون شهدا بوده که سبب شد تا هیچ کدام از دشمنان جرات نکنند که به اسلام چپ نگاه کنند‌.

وی ضمن اشاره به ضرورت توجه به بحث ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که در جمهوری اسلامی،فرهنگ ایثار و شهادت است که سبب ماندگاری و دفاع از انقلاب اسلامی شده است.
مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت است که باعث بقاع نظام مقدس اسلامی شده و این مهم مدیون وجود انسان های انقلابی،باایمان،شجاع و دلاور است.
حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: با مرور زندگی شهدای انقلاب می بینیم که اغلب آنها در خانواده های مذهبی متولد شده اند.
وی با تاکید بر این که ما به عنوان مسئولان نظام تکلیف سنگینی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داریم،یادآور شد:کمترین کاری که در این خصوص می توانیم انجام دهیم،تکریم خانواده های معززشهدا و ایثارگران است.
حجت الاسلام عزیزی با اشاره به این نکته که مسئولیت کمیته ایثارگران با بنیاد شهید است، عنوان کرد: برنامه هایی که در سال گذشته در این خصوص برگزار می شد روتین‌ و حساب‌شده بود که عمده تلاش ما این است که برنامه های مذکور هر سال پررنگ تر نسبت به سال های گذشته باشد.
وی ضمن اشاره به برنامه های اجرائی کمیته ایثارگران در ایام الله دهه فجر سال جاری در استان، ابراز کرد: تعویض پرچم گلزار مطهر شهدا در مرکز استان، شهرستان ها و روستاها،دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران،نصب برآوردهای تبلیغاتی در میدان سوم مدرس بیرجند و نیز میادین اصلی شهرستان های استان، نصب تصاویر شهدای انقلاب در مسیر راهپیمایی۲۲بهمن،دعوت از خانواده های شهدا و ایثارگران استان برای شرکت در مناسبات ۱۲،۱۹و۲۲بهمن،تزئین میدان امام (ره) بیرجند به تصاویر شهدای انقلاب استان و نصب ۱۴حجله مزین به تصاویر شهدای انقلاب استان در اطراف جایگاه برگزاری مراسم میدان امام (ره)از جمله برنامه های مذکور است.
مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدا در سطح استان،مطرح کرد:در ایام الله دهه فجر سال جاری بیش از ۵۰یادواره شهدا در شهرستان ها و خصوصا در مدارس سطح استان و محلات با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج،مساجد و آموزش و پرورش برگزار می شود.
عزیزی ادامه داد:مراسم مهمانی آلاله ها نیز در روز پنج شنبه ۱۹بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور،در مرکز استان و تمامی شهرستان ها،مراسم مذکور در هر دو قطعه گلزار شهدا با محوریت قطعه یک برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار