دیدار مدیرکل آموزش وپرورش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

یزد(پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این دیدار گفت: در استانه 40 سالگی انقلاب ، بازنگری در نظام آموزش وپرورش کشور ضروری به نظر می رسد .

کد مطلب: ۷۰۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

" آیت الله محمد رضا ناصری " دراین دیدار با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت بازنگری در سبک تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش کشورتاکید کرد و گفت : نخبگان جامعه باید با نقد نظام تعلیم وتربیت ، کارایی آن را بررسی کنند.
امام جمعه یزد افزود: تجدید نظر در نظام آموزشی کشور ضروری به نظر می رسد و لازم است همه برای داشتن آموزش و پرورشی خلاق و کارآمد و مطابق با نیازهای امروز جامعه و تربیت دانش آموزان منطبق با مبانی تربیتی اسلام تلاش کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز از تلاش دستگاه تعلیم و تربیت برای رشد متوازن و موزون دانش آموزان در همه ابعاد وجودی خبرداد و افزود : آموزش و پرورش با برنامه های متعدد فرهنگی و پرورشی در کنار مسائل علمی به تربیت دینی دانش آموزان توجه ویژه ای دارد .
عباسعلی دانافر برنامه های دستگاه تعلیم وتربیت دراین زمینه را برشمرد و گفت : آموزش و پرورش برای رشد همه ابعاد وجودی دانش آموزان برنامه های متعددی دارد و در کنار مسائل علمی و ارتقای موفقیت های آموزشی دراین راستا نیز تلاش می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار