معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان سمنان:

اجرای ویژه برنامه هاي دهه فجر با محوريت ايام فاطميه در بیش ازهزار مدرسه استان

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان سمنان از برگزاري برنامه هاي دهه فجربا محوريت ايام فاطميه در هزار مدرسه توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، قاسم شریفی اظهاركرد: تشکیل ستاد، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر، آذین بندی و فضاسازی مناسب ادارات، مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی از برنامه های آموزش وپرورش در دهه فجر است.

وی با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در هزار و 28 آموزشگاه استان افزود: غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در تمامی ادارات و مدارس استان از دیگر برنامه ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: دعوت از فجرآفرینان جهت حضور راویان انقلاب در مدارس و روایت جریان انقلاب برای بیش از 120 هزار دانش آموز استان از دیگر برنامه ها است.

شریفی خاطرنشان کرد: پخش سرودهای انقلابی در ساعات زنگ تفریح، اجرای برنامه کاروان انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری ورزشی، مسابقات کتابخوانی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان متوسطه، برگزاری نمایشگاه های مختلف از رویدادها و وقایع انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر در مدارس استان می باشد.

وی در پایان با اشاره به مصادف شدن دهه فجر با ایام فاطمیه اظهار داشت: رعایت شان و مقام حضرت زهرا(س) در این ایام ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار