مسابقه ریاضی در آذربایجان غربی برگزار شد

مسابقه بزرگ نخبگان ریاضی در 17 حوزه از شهرشتان های آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مسابقه بزرگ نخبگان ریاضی که با استقبال بی نظیر دانش آموزان مواجه شد، معتبرترین رقابت ریاضی بین دانش آموزان نخبه‌ علم ریاضیات و افتخاری برای جامعه علمی بود.

این مسابقه خلاق گروهی دانش آموزی یکی از طرح های ابتکاری معاونت آموزش متوسطه این مدیریت بوده و با همت پژوهش سرای باقرالعلوم برنامه ریزی و در قالب تیم های3 نفره در 17 حوزه از استان آذربایجان غربی با 18 ناظراز این پژوهشسرا برای اولین باردر در سطح استان و کشور اجرا گردید.

اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه طی بازدید از این مسابقات گفت: مسابقه بزرگ نخبگان ریاضی در 17 حوزه از استان (6 حوزه مرکز استان فاطمیه،مرضیه،پروین اعتصامی،حکمت،شاهد،توحید)و 11 حوزه از شهرستان های (ماکو، شوط، خوی، سلماس، نقده، مهاباد، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، شاهین دژ، تکاب) برگزار شد.

وی افزود: این اقدام یکی از راه‌های ایجاد شور و اشتیاق علمی در بین دانش‌آموزان بوده و در تقویت اعتماد بنفس دانش آموزان نقش بسزایی را ایفا می کند.

خدیجه رضواندوست، معاون آموزش متوسطه ناحیه یک ارومیه هدف از مسابقه بزرگ نخبگان ریاضی را وسیله‌ای برای تشویق ، شناسایی و رشد استعدادهای برتر ریاضی و راهکاری برای آشنایی، ترغیب و یادگیری کارگروهی، تعامل و تفکر جمعی و توانمند سازی ارائه راهکار در حل مسائل عنوان نمود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه، معاونین آموزش متوسطه، پشتیبانی و توسعه مدیریت ،پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان اداری نیز از این مسابقات وجد آور علمی بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار