مدیر آموزش و پرورش گله دار خبر داد؛

آغاز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن با حضور بیش از 300 دانش آموز

گله دار (پانا ) – آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم دانش آموزی با حضور بیش از 300 دانش آموز در شهر گله دار برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

سید جعفر جعفری در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم دانش آموزی با بیان اینکه امروزه تمامی داشته های اخلاقی ، عرفانی و آموزه های زندگی اسلامی از قرآن فرا گرفته ایم، اظهار کرد: دانش آموزان برای پیشرفت در مسیر موفقیت آموزه های قرآنی را سر لوحه کار خود قرار دهند و تنها به خواندن قرآن کریم نپردازند و معنا و مفهوم آیه های قرآن را مورد توجه خاص قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش گله دار قرآن کریم را داروخانه تمام مشکلات دانست و افزود: راه حل تمامی مشکلات در قرآن کریم است و این کتاب آسمانی می تواند مسیر تاریک زندگی را برای ما روشن سازد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم عامل وحدت میان مسلمانان جهان است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور بیش از 300 دانش آموز قرآنی برگزار می شود و نشان از گسترش آموزه های قرآنی در میان دانش آموزان است چرا که هر ساله شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان در این مسابقات هستیم.

سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم ، اذان ، نهج البلاغه ، مداحی ، انشای نماز ، صحیفه سجادیه و مفاهیم در دو گروه دختران و پسران مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم مدارس گله دار برگزار می شود.

خبرنگار/زهرا دمیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار