آموزشگاه 9 کلاسه خیری مدرسه ساز در خوی به بهره برداری رسید

آموزشگاه خیر ساز 9 کلاسه شادروان مختارتکاور با زیربنای 580 متر مربع در خوی به بهره‌ برداری رسید.

کد مطلب: ۷۰۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، دومین آموزشگاه 9 کلاسه خیرمدرسه ساز شادروان مختارتکاور با 580 متر مربع زیربنا با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، معاون مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولان شهرستانی به بهره‌ برداری رسید.

در ابتدای این مراسم " محمود شرفی" معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی با بیان مشخصات فنی این آموزشگاه اظهار کرد: پروژه آموزشگاه 9 کلاسه شادروان مختارتکاور در زیربنایی به مساحت 580 متر مربع و با هزینه بالغ بر 850 میلیون تومان به صورت مشارکتی ساخته شده است.

وی با اشاره به موضوع کمبود فضای آموزشی در شهرستان خوی گفت : تراکم بالای دانش آموزی به جهت کمبود فضای آموزشی از مشکلات آموزش و پرورش خوی می باشد که امیدواریم با تلاش دست اندرکاران و کمک های خیرین مدرسه ساز شاهد کاهش این مشکلات باشیم

وی با بیان اینکه همچنان نیازمند توسعه فضاهای آموزشی هستیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال چندین پروژه در آموزش و پرورش شهرستان خوی به افتتاح و بهره برداری رسیده است که امیدواریم شاهد ادامه این روند باشیم.

در ادامه این مراسم " محمدی ایروانلو " معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خوی اظهار داشت : چالش جدی آموزش و پرورش در کشور مکان های آموزشی بافت فرسوده می باشد و شهرستان خوی نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی در سطح استان با این چالش مهم درگیر است و امکانات و منابع دولتی جهت رفع این مشکل کافی نمی باشد و باید تلاش ها جهت جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در این زمینه انجام شود تا این مشکل و چالش مهم آموزش و پرورش رفع شود.

" قدیر محمدی " رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان نیز در این آیین گفت: مهمترین و کلیدی ترین نقطه رویکرد آموزش و پرورش ایجاد فضا و شرایط مطلوب برای پرورش دانش آموزان پرسشگر ،خلاق و متعهد به صفات انسانی است.

وی افزود : خیرین با گام نهادن در عرصه مدرسه سازی یاریگر بخش دولتی شدند و اغلب پروژه های مدرسه سازی ما به اهتمام خیرین در حال ساخت است.

"علی آخوندیان" مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: در مهر ماه سال جاری 49 مدرسه در قالب 232 کلاس درس با ارزش بیش از 15 میلیارد تومان در سطح استان تحیل آموزش و پرورش گردیده است و امیدواریم برای دهه مبارکه فجر در استان 14 باب مدرسه در قالب 96 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

همچنین این مراسم با اجرای دیکلمه در مدح خیرین مدرسه ساز توسط دانش آموز همان آموزشگاه و اجرای گروه سرود دانش آموزی دبیرستان حوا یک کلمه همراه بود .

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از خیر مدرسه ساز مختار تکاور و درست اندرکاران این پروژه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار