برگزاری جلسه آموزشی ائمه جماعات مدارس ناحیه 7مشهد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد گفت: با تولید محتوا ، برنامه ریزی دقیق و ارائه مطالب خوب و مفید در زمینه های دینی تأثیر مستقیم و غیر مستقیم ، روی اخلاق دانش آموزان داشته باشیم

کد مطلب: ۷۰۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، دوشنبه 2 بهمن، باحضور محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس و حجه الاسلام نبئی کارشناس مسئول اقامه نماز اداره کل، داوری و فولادیان کارشناس مسئول و کارشناس قرآن و عترت و نماز ناحیه 7 مشهد مقدس ، همایش ائمه جماعات مدارس ناحیه در مدرسه عالی شهید مطهری برگزارشد.
محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس ، ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و تلاش های ائمه جماعات مدارس اذعان داشت ، حضور ائمه جماعات در مدارس بعنوان بازوی کمکی آموزش و پرورش به متولیان آموزش و پرورش در امر تعلیم دینی و تربیت اخلاقی کمک شایانی کرده است .
وی با اشاره به عوامل تأثیرگذار در تربیت دانش آموزان عنوان کرد ،تربیت یک امر جاری و ساری است که متوقف نمی شود و ایستا نخواهد بود و وظیفه ی ما اینست که با تولید محتوا ، برنامه ریزی دقیق و ارائه مطالب خوب و مفید در زمینه های دینی تأثیر مستقیم و غیر مستقیم ، روی اخلاق دانش آموزان داشته باشیم و دانش آموزان را به سمت حیات طیبه که هدف غایی سند تحول بنیادین است ، راهنمایی کنیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در ادامه افزود: آگاه کردن دانش آموزان و خانواده های آنها نسبت به اهمیت و فواید نماز، بخصوص نماز جماعت و همچنین آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نماز و ترغیب دانش آموزان به حضور در مساجد و جلسات مذهبی از وظایفی است که ائمه جماعات مدارس بایستی مدنظر قرار دهند . معلمان و مدیران نیز با حضور منظم خود در نماز جماعت تأثیر بسزایی در ترویج این فریضه ی واجب الهی در بین دانش آموزان خواهند داشت.
محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه ی ما بتوانیم نسبت به ترویج آموزه های دینی و قرآنی و همچنین اصلاح شخصیت دانش آموزان و هدایت آنها به سمت مسائل دینی و اخلاقی موفق عمل کنیم و این میسر نخواهد بود جز اینکه بتوانیم دانش آموزان را با قدرت کلام خود ، اخلاق و رفتار خوب به سمت خودمان جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار