تاکید معاون فرماندار اسلامشهر بر اجرایی شدن مصوبات ستاد ساماندهی متکدیان

اسلامشهر (پانا)-معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد ساماندهی متکدیان توسط دستگاههای عضو تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، نظام ملکشاهی در سخنانی اظهار داشت: فرماندهي انتظامي شهرستان اسلامشهر برابر قوانین و مقررات مربوطه و باتوجه به اینکه تکدي گري جرم مشهود تلقی می گردد، برخورد با تکدیگری را آغاز کرده و شناسايي عقبه و گردانندگان متکديان به صورت مستمر و روزانه توسط نیروی خدوم انتظامی در حال انجام است .

وی در ادامه با بیان اینکه مرجع تشخيص هويت ايراني و غير ايراني بودن متکديان نیز با فرماندهي انتظامي شهرستان است، افزود: کليه ادارات ذی ربط از جمله بهزيستي، شهرداري و کميته امداد امام خمینی(ره) مکلف هستند نسبت به پذيرش آنها اقدام نمايند .

ملکشاهی تصریح کرد: فرماندهي انتظامي اسلامشهر در صورت تشخيص و با هماهنگي مراجع قضايي متکدیان ايراني را به بهزيستي و سامانسراي شهرداري تهران (باهماهنگي و اقدام شهرداري اسلامشهر ) و غير ايراني ها را 2به اردوگاه ورامين تحويل می دهد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال95 شهرداري و شوراي اسلامي شهر اسلامشهر در مصوبه ای مبلغ 80 ميليون تومان براي اجاره مکانی مناسبت جهت نگهداری معلولين، زنان بد و بي سرپرست ، نوجوانان و جوانان افراد زير هجده سال و سالمند در اختيار اداره بهزيستي شهرستان اسلامشهر قرار داده ، اداره بهزيستي نیز باید در اسرع وقت در این زمینه اقدام کند

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار