برگزاری مراسم سومین سالگرد ارتحال معاون پرورشی و فرهنگی اسبق آموزش و پرورش خراسان رضوی

مراسم سومین سالگرد ارتحال معاون پرورشی و فرهنگی اسبق آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور معاون وزیر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سومین سالگرد ارتحال معاون پرورشی و فرهنگی اسبق اموزش و پرورش خراسان گفت: حجت الاسلام طاهریان حقیقتا در مسیر بهشت و بهترین مصداق عمل صالح بودند.
وی ادامه داد: دوران پر افتخار حضور حجت الاسلام طاهریان در حوزه پرورشی تکرار ناشدنی و ماندگار است و این چیزی جز حیات طیبه نیست.
وی اظهار کرد: ایشان یک طلبه فاضل، مجاهد، مبارز، انقلابی و برخوردار از منش و ایده سیاسی محکم بود. بالاترین ثمره کار ایشان تربیت معلمان فرزانه و فرهیخته ای بود که امروز بار سنگین تعلیم و تربیت را یه دوش می کشند و این نبود مگر به خاطر رفتار های فردی و دلسوزانه ایشان. ارتباط با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باعث ایجاد بالاترین سرمایه برای اموزش و پرورش بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفتت: نوع نگاه تشکیلاتی که ایشان به حوزه تعلیم و تربیت داشتند محور همگرایی همه کسانی بود که دل در گرو تعلیم و تربیت داشتند. اثرات ایشان در تربیت معلم هنوز هویدا است.
کاظمی گفت: ماندگاری یک انسان در عرصه اجتماع به میزان ماندگاری اثر اوست و اثرات فعالیت های ایشان در فضای اموزش و پرورش جاری خواهد بود.
وی اظهار کرد: ایشان قطعا برخوردار از حیات طیبه بود و حتما در محضر خداوند شاد و سربلند هستند.
وی گفت: امروز یکی از دغدغه های مهم تعلیم و تربیت این است که فعالیت های حوزه پرورشی و تربیتی اثر بخشی خود را در دانش اموزان به اندازه لازم ندارد. و باید فعالید های حوزه پرورشی را باز مهندسی کنیم امروز نیاز به مربیان پرتوان و با انگیزه ای مثل حاج اقای طاهریان هستیم کم برخورداری از چنین انسانهایی از چالش های تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار