با هدف تقویت سلامتی و تندرستی بین دانش آموزان

آخرين مرحله جشنواره صبحانه سالم در دبستان شهيد آيت دوره اول برگزار شد

آخرين مرحله جشنواره صبحانه سالم با شرکت دانش آموزان پايه اول "الف" دبستان شهيد آيت دوره اول و مشاركت والدين دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبي،عليرضا بني اسدي مدير آموزشگاه شهيد آيت دوره اول گفت : با تغذیه سالم و مفید می توان نسلی سالم با روحیه ای با نشاط و جسمی سالم داشته باشیم.


وي با اشاره به اينكه کودکان در سن رشد هستند و توجه به استفاده از تغذیه سالم و مقوی براي آنها ضروری است ؛ افزود : با هدف تقویت سلامتی و تندرستی بین دانش آموزان آخرين مرحله جشنواره صبحانه سالم در دبستان شهيد آيت دوره اول برگزار شد .


وي تصريح كرد : خوردن صبحانه علاوه برافزایش میزان انرژی روزانه، افزایش تمرکز و طول عمر انسان را به دنبال دارد.


وي اظهار داشت : مصرف صبحانه تمرکز کودکان دبستانی را بالا می برد و می تواند در يادگيري بهتر و دقت بيشتر كودكان مؤثر باشد .


بني اسدي اذعان كرد : در برنامه صبحانه سالم در پايه اول "الف" اين آموزشگاه دانش آموزان با انواع صبحانه آشنا شده و مادران دانش آموز سفره اي از انواع مواد صبحانه شامل : پنير ، گردو ، كره ، نان هاي محلي مانند كماچ و انواع ميوه ، گوجه فرنگي و خيار سبز ، ژله ، حلوا ، فرني و ... را تدارك ديده بودند .


مدير دبستان شهيد آيت دوره اول با تاکید بر نقش صبحانه در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان, خاطرنشان کرد: بچه‌ها در این برنامه ضمن خوردن صبحانه با اصول تغذیه سالم آشنا شدند.


گفتني است در اين برنامه از سوي مدير آموزشگاه به تعداد دانش آموزان شير پاستوريزه تهيه و در اختيار آنها قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار