فرماندارشهر قدس تاکید کرد:

ضرورت بررسی ساختار آموزش و پرورش ، وضع تدریس و مشکلات مدارس در شهرقدس

شهر قدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس در راستای بررسی وضع تدریس و مشکلات مدارس از دبستان پسرانه امام سجاد (ع)منطقه بازدید کرد.

کد مطلب: ۷۰۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا شهرستان های تهران ، سیدمهدی محمدی در بازدید از دبستان پسرانه امام سجاد (ع) شهر قدس و دیدار صمیمی با معلمان و دانش‌آموزان مدرسه با بیان اینکه برای ما توفیق است که در یک منطقه محروم بتوانیم گره‌ای از مشکلات را باز کنیم، اظهار داشت: باید در خصوص ساختار آموزش و پرورش، وضع تدریس و مشکلات مدارس بررسی کنیم و با مشورت با دستگاه‌های مربوطه مشکلات را رفع کنیم .

وی در ادامه با اشاره به ایجاد انسجام اداری مطلوب در شهرستان قدس گفت: بین مسؤولان انسجام وجود دارد و آن‌ها باید با همکاری هم در رفع مشکلات مردم اقدام کنند تا بتوانیم هدف‌گذاری‌ها را محقق و اعتماد مردم را جلب کنیم .

فرماندار قدس افزود: این سیاست را در شهرستان قدس در طول این ۱۵ ماه که فرماندار هستم، پیگیری کرده‌ایم و در بحث انسجام اجتماعی و فرهنگی حرکت‌های خوبی انجام شده است و ما به دنبال این هستیم که مشارکت دانش‌آموزان، اولیا و مربیان را در این راستا ارتقا دهیم .

محمدی با بیان اینکه برخی از مشکلات همانند مشکلات کلان ملی از دست ما خارج است، اظهار داشت: در مسائل و مشکلات شهرستانی و منطقه‌ای این ادعا را داریم که می‌شود تصمیم‌گذاری کرد و حرکت‌های خوبی را انجام داد .

وی در این دیدار در خصوص معلمان بیان کرد: امروز برای ما توفیق است که خدمت عزیزان و فرهیختگانی هستیم که آینده‌سازان جامعه را تربیت می‌کنند و با وجود محدودیت‌هایی که دارند وظیفه خودشان را به‌خوبی انجام می‌دهند .

/خبر نگار:شادی آتشی/

‎ ‏ ‎ ‏

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار